yvonnes sidor

fredag 6 april 2007

Bloggen

Nu sitter jag här och försöker komma på något att blogga om..det är Lång fredag, och den har verkligen varit lång. Det här med bloggosfären tycker jag lika som Helena Von Hofsten. Det här att jag vill synas och få besökare på min blogg.. Och kraven, hur de också växer. Länka här och länka där. Pinga hit och pinga dit. Var med på den listan, och se till att synas också på detta ställe.
Det är faktiskt jobbigt..men det som är kul är att skriva..så jag kommer inte att bry mig så mycket om jag får kommentarer.
Nu är det ju så att jag har förlorat min kod till den blogg jag har haft i ett år...längst upp på sidan står det "Sign In" det är borta, så jag kan inte längre uppdatera något på min gamla sida. Jag har då gjort den här nya BLOGGEN med samma namn Min Lilla Gömma och här går det att länka till min gamla blogg.
Där har jag ju min reklam och den fungerar fortfarande, om ni går in och länkar på sidan.så går det bra att beställa hotell-rum på SCANDIC, jag tjänar 120kr på det..Och jag har La Redoute, där det finns så snygga kläder ..eller vad sägs om NELLY Nätets snyggaste märkesshop, plus HALENS och TRAVERA där jag får lite procent, om du kära konsument spenderar på min sida..Den gamla bloggen
Ja lite invecklat vart det här ju men det går nog bra ..kanske att jag får min kod tillbaka.

Inga kommentarer: